Hetast 2013: Sci-Fi…?

Idag får ni  inget Filmspanarinlägg hos Flmr.

Däremot tipsar jag gärna om vad övriga Filmspanare skriver om ”Specialeffekter” denna månad.
Följ länkarna nedan för att kolla läget!

Här kommer också tre stycken rafflande trailers som i allra högsta grad stärker min teori om att Hollywood för tillfället verkar ha tokväxlat in sig på sci-fi-spåret.
Är 2013 året då rymden vs. den förbrukade Jorden tar tillbaka tätpositionen i filmvärlden?

Döm själva.
Hos mig är peppen dock rejält stor, för att inte säga sanslöst förhoppningsfull i vissa av fallen!


 


 


 

Och nu efter denna orgie i effekter: läs Filmspanarnas take på just specialeffekter:

4 kommentarer på “Hetast 2013: Sci-Fi…?

  1. Ett filmår i science fictionens tecken! Hur bra kan DET inte bli? Det känns nästan som att jag drömmer, har vi kommit fram till framtiden nu?

    Tack för länken!

    Gilla

Såhär tycker jag dårå:

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.